God Jul

till er alla:) Idag är det julafton. Kan knappt inse att det faktiskt är ett år sen senast, känns som igår. Idag slutar också min godisstrejk alltså började jag morgonen med havregrynsgröt och sen blåbärspaj. När jag städat undan morgonmålet tryckte jag i mig lite Rocky Roads och Wienernougat, som jag tillagat själv till den 20e men inte fått smaka än. Gott som tusan var det(Om man nu får skryta över sina bakningskunskaper). Har umgåtts lite med Dimi, ska snart laga mat, vänta på att pappa kommer från skidspåret och sen äta och öppna julklappar:) Sen bär det iväg till Kronoby. Blir spännande, tänk att få fira en gammaldags jul(=med en riktig familj) Det var inte igår:(
Nej nu lite fart på så jag kommer mig iväg nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0