Kaljanattsprintparstafett-ol

En händelse efter den andra har avlöst varandra sen jag kom hem. Var till internatet och hälsade på, var sen och masserade lite, sen vidare till femmans bastukväll med kaljanattsprintparstafett-ol bland annat. Blev andra i Elite Team Ducathlon:D Delad med mången andra.. Var en helt skojj kväll med orientering, billigfyllon, bastutävling, snöänglar och singstar. Tur att vi inte hade bastutid så mycket längre för det skulle ha barkat käpprätt åt nånstans där det är mycket varmare än här.

Kom hem två på natten, emmi var chaffis. Det härjades på internatet, folk söp som 17. Undrar riktit vad det skall bli av internatet? Di bara super och hoppar i säng med varann...hohho säger jag bara.
Emmi sov hos mej. Vi prata ganska länge. Uppe m..före tuppen kl 7 alltså å skjutsa emmi till internatet så hon kunde ställa sg till julfesten. Hem igen, sova en timme till. Vakna, klä på sig träningskläder och skjutsa pappa till skolan och själv åka och skida. Sen hem igen, leta recept, duscha, laga sig, ut igen och skjutsa folket till tåget. Sen tillbaka tll vörå och handla och laga julgodis. Som sagt händelserika två dagar.

Ps. Trodde aldrig jag skulle uppleva en sån dag att jag prova bhr med pappa, men ack det har jag nu upplevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0