Det var det

Nu är säsongen över för i år. Nu kan jag äntligen börja fokusera fullt på att få tillbaka formen utan att vara orolig att någon tävling skulle störas av att jag tränar för mycket och så kan jag också börja fokusera mera på skolarbete istället för att ranta runt hela halva norden i buss och bil.

Nu senast var jag till Norge och sprang Blodslitet. Sämsta året hittills måste jag säga. Bommade 10 min direkt till ettan så då gav jag upp och joggade genom resten. Uppenbarligen är pappa otroligt missnöjd eftersom han inte ringt eller skickat meddelande. Bara en tom skrämmande tystnad från hans sida. Bara väntar på smällen!!

Efter tävlingen var vi traditionsenligt till Pizzanini och åt de bästaste bästa pizzorna någonsin. Eller så är det bara så att man är otroligt hungrig efter 13 km i skogen.

På kvällen var några av oss till skihyttan, det slutade inte så bra för mig. Spydde som en gris efter två cider, två glas bål och några cl Jägermeister. Helt otroligt. Att man inte ska tåla 4 drinkar helst?? Vem hade anat det!

Dagen efter var också plågsam, framåt 5 tiden på kvällen drack jag för första gången. Försökte nog innan men allt kom upp. Då vattnet hölls kvar så försökte jag med lite yoghurt. Det hölls också kvar. Följde med kompisarna till McDonalds och tuggade i mig en par franska och en glass. Jeii, äntligen kunde jag äta och dricka igen!!

Man vet att man varit riktigt dålig om man inte varit på wc på ca ett dygn:P eller bara behöver 2 gånger på 2 dygn. Hohho!! Att man ska vara så klen.

Väl hemma(måndag) låg jag i sängen halva dagen helt utmattad. Sedan pallrade jag mig iväg till Fysioline/Ice Power och köpte massageolja och hud och plint decinficieringsmedel. Så nu ska här börja masseras^^ Frivilliga??

Sen var jag och stor-shoppade till veikon kone. Yttre hårdskiva, dammsugare, minnessticka och hörlurar (eftersom mina hörlurar till mp3n på nåt konstigt sätt gick sönder på boldslitet) och nej jag har inte kastat dom i golvet, trampat på dom och så vidare innan heller;) det var ett under att de höll så pass länge som de gjorde.

Det var min helg och den var inte vidare underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0