hatar måndagar

va i helgen på 25-manna. Det gick helt okej, vi blev 39e av över 300 lag och nästbästa finlandssvenska lag. Hemresan va otroligt skojj^^ men jag kan inte säga att jag rekommenderar att sova enbart 1h på n natt. Det blir lite tungt. Att dansa 6 h är inte heller att rekommendera och att dricka en hotshot strax innan man går och lägger sig är definitivt inget att rekommendera. Jag var full i flera timmar efter att jag vaknat. Jobbigt värre:P

Men nu har jag sovit dryga 18 inatt och det känns lite bättre:) men måndagar är ändå inte skojj.
ha planerat första julklappen redan. känns skönt att ha påbörjat det så det inte blir panik-handel i år igen!! dessutom är presenten genomtänkt och jag tror att personen som får den kommer att bli utomordentligt glad av den:D och det glädjer mig redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0