höststormar och sverigeresor

Idag var det ordentlig storm på morgonen, bara för att växla om till underbart soligt höstväder på eftermiddagen. Och jag har massor att göra men får aldrig något gjort. Borde fara på länk men då fick vi testa på passiva töjningar och det vore inte helt bra att fara på länk..hmm...vad göra? om det vill sig riktigt illa blir jag skadad för livet, å andra sidan måste jag verkligen träna och inte var musklerna så spända att något sånt skulle hända...eller? kanske jag skippar länken? Det vore ytterst otrevligt att bryta benet bara för att jag inte kunde hålla mig från att pringa lite.

Så borde jag "orka" ta dösön ti city och hämta min kudde och handduk från posten (jo de har äntligen kommit hem från Rantasalmi nu:D). Glömde ju både kudde och handduk i stugan vi bodde i då vi var på FM. Klåpet själv var såklart i farten. ^^

Så nu kan jag äntligen sova gott med 3 st kuddar igen.

Så borde jag tvätta och packa för imorgon bär det av hem!!! Första gången sen augusti..hjälp tänk vad tiden går! Ska försöka hinna med 17 tåget så skulle jag vara hemma en 20 tiden menmen...

På fredag blir det en sväng till stan (förhoppningsvis) för att massera Jenny och sen hem igen, packa ner lite vinterkläder och iväg till Sweden och Stockholm för 25-manna. Det ska bli skojj!! Borde btw börja plugga i galenos också.. Den 16 borde jag kunna allt... hjälp blir bråttom nu..

Men nu iväg till stadin och hämta snuttekudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0