tisdag

Har varit i skolan idag. Fick beröm över att jag masserade bra. Kanske jag faktiskt har lärt mig något under dessa månader:)
Dessutom fick jag tala svenska med en kund idag. Otroligt skönt. Haha sen blev jag retad för att jag lät mycket lyckligare när jag pratade svenska än när jag försöker prata finska. Fast det kan nog stämma haha^^

Masserade hela 4 timmar och 15 minuter idag. Tungt värre, men det var inte lika dödstungt som första gången jag masserade flera timmar. Så även det förbättras. Det ser ljusare ut:)

Dock har jag tent imorgon och jag är inte alls förberedd. Borde läsaläsaläsaläsa och ändå sitter jag och bloggar och sitter vid facebook och nördar och dylikt. Nåjaa det löser nog sig! Känner mig lyckosam idag.

Och lite nostaligsk. Bild från i somras:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0