Torsdag



En ny vecka till ända. Skönt, inte för att jag inte trivs i skolan och så men för att mina armar dör. Dom e inte vana att arbeta och dom gillar inte att behöva göra det efter 20 års vila. Idag blev det dryga 3 timmar massage. Alldeles för mycket för att vara tredje dagen jag masserar sådär på riktigt.

Imorgon väntar städning, packning, träning, etätehtävä 5 (crap) lite spaning på stan efter en läderjacka. Och den här gången ska jag inte shoppa en massa annat bara för att andan faller på. Nej SJÄLVBEHÄRSKNING!!

Sen så kommer ju killen hit också... det blir bra, äntligen lite sällskap. Jag börjar verkligen få hemlängtan, iblend skulle det vara skönt att få komma hem lite oftare än varannan månad. Menmen sånt är livet hädanefter det är lika bra att vänja sig för jag kommer aldrig mer att flytta hem permanent. En något skrämmande tanke...

Men nu fokusera, imorgon är det fredag härligt ^^



Kommentarer
Postat av: diana ♥

Tack söta för kommentaren! Hur har du det i regnrusket? Kram kram

2009-10-03 @ 12:51:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0