En helt vanlig dag

En vanlig onsdag, skola först. Träffa Tiia sen på en kaffe. Hann också träffa hennes syster och nå kompisar, som jag förstås glömt namnet på. Men trots trängsel och kaos fick jag intrycket att de var trevliga:)
Vi hann besöka Galna Dagar på Stocka(som sagt, trängsel och kaos) och där inhandla ja ett par Björn Borg skor och sen Miinus Viirus på Koskikeskus där inhandla ja en bikini. Sen gick vi på kaffe ti Coffee House och vidare ti JC outlet och där handla ja en snygg jacka som kostat 100€ för 30:) Glädjen är stor.

Skulle sedan ha cyklat hem via och lagt på mig kläder för att cykla till Kauppi på fotismatch men jag kom hem och insåg att jag var helt slut så jag lämnade kvar här. Imorgon blir det nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0