Siffrorna flimmrar iväg

Jag ställde mig på vågen i badrummet hemma i Vörå. Det är längesen senast. På fyra vägningar fick jag fyra olika svar och fick mig en funderare. Ska jag tro på det högsta, det lägsta eller ska jag helt enkelt räkna ut ett medeltal? Jag vill ju tro på det lägsta men det kanske inte är riktigt sant, men jag är också ganska övertygad om att det högsta svaret jag fick inte heller är riktigt sant, dvs 75kg. Jag vet inte när jag skulle ha ätit så mycket och rört på mig så lite att jag mitt i allt skulle ha smällt upp i vikt på det viset.

Nej jag bestämmer mig helt enkelt för att det är dags att skaffa en ny våg hem till Vörå och sätter mig gladeligen vid köksbordet och trycker i mig lite av Pandas mörkchoklad, som lämnade över sen jag dekorerat Tobleronemoussen:)

Nu ska jag sluta fundera över min vikt och fokusera på viktigare saker, så som mitt slutarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0