snabb uppdatering

medan e for å köra sin syrra ti skidspåret. Var igår kvälls på talko för botniavasan, hällde 30 L sportdryckspulver i små påsar 2dl i varje. Tog ungefär en timme. Imorse på nytt på talko, men då hann jag knappt arbeta. Hem i duschen och iväg till Kronoby. Här har vi inte gjort nåt speciellt. Jag har masserat lite och annars har vi bara varit. Snart kommer hela släkten. Spännande!! Nånää jag har träffat dom flera gånger förut.

Jag är nog mer nervös inför morgondagen. Shit! Botniavasan skall avverkas. Men vad är väl 53km? Kan man ju göra i sömnen.. eller så int. Jag kommer att förgås. Tur att jag har Åsa med som sällskap:) Vettja vi ska hitta på samtalsämnen för 4h vi har ju trots allt inte träffats på läääänge.

Nu kom e tillbaka så då avslutar jag här!


Hittade btw helt bra till Kimo och kom till rätt hus på första försöket:D Jeii, poäng till mig! Det var dessutom en rolig väg att köra, kurvig och småkuperad. Som gjord för mina rallygener:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0