Trötter

Tacka vet jag att man kan ta middagslurar när man såhär i OS tider slarvar otroligt med sömnen. Jag kollar tv halva nätterna och ska upp till skolan en halv 8 tiden. Natten till onsdag var det riktigt bedrövligt med sömnen. Då kollade jag först skidning sov en par timmar, vaknade för att se kombinerat men såg ett meddelande av Åsa att det gick usligt så jag la inte ens på tvn utan somnade om och sov en par timmar till. Tacka vet jag att jag hade en lätt dag och fick sova 45 min till då jag kom till skolan medan en skolkamrat masserade baksidan av benen. Härligt:)

Idag har jag en ännu lättare dag än förr och har fått ännu 45 min massage:) Denna gång ryggen. Vitsi mina muskler är i skick nu! Sen blir det till att åka hem och hämta lite antibiotika och massera lite.

E har förresten varit här också. Kom igår och så åker vi med samma tåg ida:) Men vi åker till varsitt hem, kommer kanske till mej på fredagen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Testet. Hujj. Tjock och otränad! Men vad kan man förvänta sig. Resa; 29.3 (måndag) och en vecka framåt. Nina har läkartid måndagen, annars skulle vi ha åkt redan på söndag.

2010-02-25 @ 09:24:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0