I väntans tider

och nej jag är INTE gravid utan jag väntar på en läkartid och ett besked på varför jag är så trött att det kvittar om jag sover 2h eller 12h jag skulle ändå kunna fortsätta sova. Troligtvis mycoplasma, förhoppningsvis. Vilket låter fel men jag är så trött och vill veta vad jag felas så det kan bli bättre för det kan ju inte vara meningen man ska känna sig såhär trött och slut trots att man inte gör nånting utom är i skolan om dagarna.

Ringde hvc idag och imorgon någon gång mellan halv12 och 3 ringer läkarn och pratar med mig, förhoppningsvis kommer han fram till att jag kan fara och ta mycoplasmaprovet trots att det är dyrt. Annars är det väl till att åka till mehiläinen eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0