Ja om en vecka är det ju måndag igen...

-De e ingen fara, jag har upplevt massor av måndagar.


Fick kanske början på en ny bekantskap idag:) Det muntrar alltid upp, potentiell träningskaveri dessutom, ännu bättre. Förutom det masserade jag typ 4 h idag och imorgon blir det väl lika mycket. Ha tala me Emmi och tack och lov lär operationen ha lyckats! Det är jag gld för:D Tala me Kican, kanske inte lika lyckat finskaprov men jag hoppas på godkänt för henne för hon har nog slitit ont nog redan.

Jag försöker febrilt komma ikapp med skolarbete, har ett slutarbete jag helst borde ha hunnit en par sidor på men ack nej, vertaisarviointin borde vara klar men nej 8/20 gjorda. Crap. Hierontablogit borde uppdateras. Jag borde kunna OIFN på alla ytliga muskler redan kan inte en enda fullständigt men OI på typ alla. Som sagt lite efter... Dessutom akulle jag helst ha 100h urheiluhieronta men har kanske 50... Usligt. Och här ligger jag med datorn i famnen och blir bara mer nedstämd för varje minut som går... Varför gör jag inget för????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0