Lägerdag 2

-Godmorgon, säger den ena
-JAG HATAR MORNAR, säger den andra med eftertryck och vänder sig i sängen.

En typisk skildring av mina morgnar... Alltför tidigt, alltför mörkt ute, kallt som sjutton. Nu har hon tvingat i sig en gröttallrik och snart skall hon ut och skida, tungt. Orka 2,5h? NÄ. De blir nog enbart 2. Vil ju hinna se tour de ski också;D



glömde för övrigt att skriva att denna morgon börjat sämre än vanligt. Jag skar ju mig på knivfan också. Nu har jag ett djupt hack i fingret som vägrar sluta blöda. JAG HATAR MORGNAR!!!




Träningen avklarad. 2h i spåret, kändes ändå rätt skoj att skida även om det gick långsamt med stort L. Nu är det hemfärd som gäller. Back to Tampere, men så kommer jag inte att kunna massera för jag har såret på fingret. Det blöder för jämnan men inte gråter jag över det;D En dag att bara vara, typ. Läsa ikapp sånt jag int orkat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0