morgonpigg plötsligt?

Har för en gångs skull stigit upp i tid, har duschat och klätt på mig och har ännu hela 20 min på mig innan jag ska ta på mig skorna och åka iväg till skolan. Det händer inte ofta kan jag ju tala om.

Idag blir det en intressant skoldag. För det första ska vi få massage två gånger, javisst ge massage två gånger också men det är det värt. Tror jag. Vi ska lära oss magmassage, blir intressant att se hur magen min reagerar på det. Inget morgonmål idag för mig, inget kvällsmål igår heller. Vill ju inte att det ska hända några olyckor mitt under massagen;D

Efter skolan ska jag lämna kvar, E kommer hit:D:D Han ska få massage först på skolan så jag får lite mera skoltimmar. Behöver dem verkligen. Nån Vasa idrottsakademiker eller Vörå idrottsgymnasist som är frivillig?? Jag får timmar för er också!!

I helgen ska jag åka till Kronoby och hälsa på. Pappa åker ändå bort och jag vill ju inte sitta ensam i Tammerfors hela helgen heller. Fast jag har ju hittat på nåt så dumt att jag gått med i ett gym så jag skulle ju kunna bo där hela helgen också:P Testade solariet igår, verkligen effektivt måste jag säga. Fick fräknar och ränder av trosorna efter bara 15 min. Ska nog gå igen nån gång. Vill bli brun nuu!!

Innan helgen har jag dock mycket för mig. Imorgon kommer jag igen att vara borta i typ 12h. Först gymmet och det obligatoriska mötet med min personal trainer och sen skolan. Suck. Kan jag inte ha masserat 300h redan?

Kommentarer
Postat av: MA

jag behöver massage :D kommer du ti oss i helgen?

2010-01-28 @ 21:36:08
URL: http://mma.ratata.fi
Postat av: sabsa

jo ja e no påväg. har int nå massagebänk eller olja men vi kan väl allti hitta surrogat. Eller så åker vi via vörå efter bänken, men då lämnar den i kronoby:P

2010-01-29 @ 08:07:45
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0