Ojojoj då

Nu missa jag ju en dags skrivande här, så de kan gå. Ingeting speciellt ha nu hänt här i och för sig så jag har väl inte så mycket att rapportera. Jag äter min medicin och jag går till skolan och jag ser greys anatomy. Japp ungefär det är min dag.

Känner mig otroligt led skolan just nu av flera olika orsaker och kan inte vänta tills jag får sluta och börja om på ny kula. Men jag kommer att kämpa till det bittra slutet för skolan är för dyr för att bara hoppa av.

Imorgon åker jag iväg till Keuruu för att stå vid sidan av skidspåret hela helgen och heja på för allt vad mina lungor tål. Om det nu blir tävling vill säga. Kallt lär det ska bli så det ser dåligt ut. Och nu är jag så sjuttsingens glassugen att jag klättrar på väggarna, men de 200m till butiken känns oöverkommligt långa!

Allt gott, imrgon får jag äntligen se E igen:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0