Beach volley

Igår steg jag upp tidigt(läs: halv 10) och körde iväg mot Tammerfors i lugn och maklig takt(överraskande nog, kanske jag håller på att bli gammal?). Kom till skolan en tvåtiden och satt där hela dagen utan att göra något vettigt. Drog från skolan lite tidigare än vi slutade, men jag hade ändå inget att göra och jag for inte därifrån först. Jag åkte via IKEA för att inhandla fler flyttlådor så att jag får alla saker med mig hem. Väl där ringde telefon och en klasskompis frågade om jag inte skulle komma med och spela beachvolley med dem då det inte blev någon öl på terassen. Jamen vistt, jag älskar beachvolley så jag hängde på. Vi spelade från klockan 8 till en halv 12 tiden, det var kul med många dåliga skämt och ack så tungt det är att kasta sig i sanden.


Vi avslutade med en hamppis på Mäcken. Nu har jag i alla fall fått bärt upp lådorna till lägenheten. Nu återstår bara att fylla de också. Dessvärre tror jag att det idag blir en öl på terrassen och därav hinner jag inte göra det ikväll heller. Hmm...kanske imorgon bitti? Fast då kommer pappsen hem och jag ska hämta honom från Pirkkala flygplats på eftermiddagen.

Imorgon blir jag(förhoppningsvis) färdig massör:D JEIIII!!! Fest i helgen nån?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaijjamensan.. men festen är i Sundsvall! ;)

Grattis blivande massören....

2010-07-06 @ 12:14:06
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0