Blivit biten av golfflugan

Både igår och idag har jag tillbringat ett par timmar på golfbanan. Det var minst sagt oväntat, men så kan det gå... Jag har hängt med pappa som caddy/golfbollsletare. Har faktiskt haft riktigt roligt, ja eller i alla fall då jag fick mej en stor godispåse för att hålla motivationen uppe:P

Pappa efter första slaget på bana tre.

Pappa puttar på bana 6



Slag två på bana tre



Jag agerade flagghållare ibland också.

 

OBS! Hittade hela 8 golfbollar i skogen, men då tappade pappa bort 2 så vi lämnade på plus 6 bollar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga bilder, och härligt att få vara ute i finvädret! Men om du var caddy, varför får pappa dra vagnen själv? ;)

2010-07-21 @ 22:33:57
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag diggar svärfars (Mickes) golfskor :)

2010-07-22 @ 00:23:53
Postat av: sabsa

Daniel: haha :D ja är de inte för underbara?:D

Linda: jag skulle ju ta bilden! Dessutom kom jag på under 7e hålet att det är mycket roligare i skogen och leta bollar än att dra kärran.

2010-07-22 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0