En snabb uppdatering

Idag har jag kokat morgongröt, tränat, cyklat till butiken, kokat mat, ätit och som bästa bakar jag en citronpaj. Njuter av det vackra vädret och önskar att det aldrig ska bli vinter igen.

Funderar också lite om Vöråborna eventuellt festade för hårt igår. Klockan halv 10 i morse såg jag inte en endaste människa på 20 min löpning till sportplan. Dock hittade jag minst 4 cyklar i diket. Antingen har de blivit trötta på att cykla eller så har de faliit ner i diket med cykel och allt och bara raglat iväg upp ur diket och glömt att ta cykeln med sig. Vi hoppas på det första alternativet men jag tror nog mer på det andra.

Ikväll fotbollsfinal, före det catcha lite bruna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0