Hårdträningen har börjat

Totalt dessa två sommarlovsdagar har jag tränat 6h. Jag har ju sagt att jag ska börja träna då jag får sommarlov och har nog verkligen inlett hårt. Mera inlevelse, som Hoga brukar tala om, behövs inte här. Få se hur länge ivern håller i sig:P Men träningen brukar gå bra så länge E är i närheten, för jag behöver ju ändå bara göra hälften av vad han gör för att träna hårt;D Nästan i alla fall...

1h löpning + 1h styrka på morgonen, sen fixa en snabb lunch med köttfärslimpa, potatis och en tomat- och bönsallad.
2h cykling samtidigt som jag filmade E då han rullskidade på eftermiddagen och då vi kom hem fixade vi middag. Lite enklare variant med korv, zucchini och champinjoner m auraost i och bacon lindat runt på grillen. Sallad och italiensk sallad till. Gott, gott. Man kan nog bli otroligt hungrig av att röra på sig mycket.

Nu är det ett glas vin i solskenet på balkongen som gäller:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0