Livstecken

Denna vecka har varit stressig. Jag har haft otroligt mycket att göra och fått gjort det mesta, men som vanligt hinner man inte med allt man vill. Vi överlevde paddelturen det blev väldigt vågigt ute på sjön på tisdagen och vi var tvugna att avbryta vår färd lite tidigare än tänkt. Det pärtade eftersom få trodde vi skulle klara oss ända till Vasa. Det hade vi nog gjort med bravur om vädret varit litet bättre.

Onsdag och torsdag arbetde jag och på onsdagen hann jag inte med någon träning. Eller orkade inte längre efter att jag kommit hem från jobbet. På torsdagen var det tävling på kvällen, för mycket bommar men löpningen kändes bra:) Så det är positivt.

Var ju med i Kvarkenträffen i helgen så det blev tre tävlingar tre dagar i följd. Mest positiva var att jag orkade löpa riktigt bra första dagen, men i de två följande kändes det att jag är ovan att löpa i skog. Dessutom kändes foten riktigt bra. Den värker nu och jag har också känt av den efter varje tävling, men det har inte stört nämnvärt i skogen.

Lite har jag hunnit städa också, vi har ju nämligen förlovningskalas i helgen. Jag är förpassad till köket hela morgondagen för att koka kaffe och plocka och diska. Nästa vecka ska jag nog inte göra annat än arbeta och träna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat med kaffekokandet och diskandet.. :P

2010-08-05 @ 20:31:58
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0