Önskar att värmeböljan fortsatte

Jag frös senast i torsdags, klockan var cirka 10 på kvällen och vi satt i bilen med fulla fläktar på. Före det minns jag inte när jag hade kallt senast och jag njuter av detta något outsägligt mycket. Jag önskar att vi hade så här varmt 9 månader i året och så kunde det vara 1 månad höst, en månad vinter och en månad vår, då det skulle vara lite kyligare så att man verkligen skulle uppskatta värmen sen.

Idag vaknade jag sent, halv 11 var klockan. Måste nog skärpa mig, sova bort en hel dag på det där viset! Jag har haft spaden i hand i cirka 4h och skyfflat matjord i en skottkärra som jag sedan vält ut på den blivande gräsmattan. Kroppsarbete, puh säger jag bara! Men det är roligt då man ser resultat:D Sedan bestod dagens styrketräning av att dra en otroligt tung vält upp och ner för en backe för att jämna ut där vi sått gräs(Tar ju bara en knapp timme att klippa vår gräsmatta så vi BEHÖVER VERKLIGEN MER!!!)

Sov middag också. Har varit mycket trött den senaste tiden av någon konstig anledning. Imorgon är jag nog i Kronoby hela dagen. Träning klockan 8 på morgonen(måste hinna göra träningen inna golfarna kommer dit och börjar jaga mig med golfbollarna) och sedan avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0