En Åsa-Sabsa-låt :)

Jag hör denna låt, tänker direkt på dig och vår helt vridna musiksmak Åsa :D



Min dag har btw varit riktigt bra för en gångs skull. Omväxling förnöjer:) Fick vakna bredvid E i morse, lite mys direkt på morgonen är aldrig fel. Men jag kastade mig nog på frukosten ganska snabbt, efter den blev det till att mysa ännu en stund sen till bodjon å handla mat. Vi kokade idag ett kycklingrecept jag fann på en matblogg igår då jag suktade efter nåt gott att knapra på. Kyckling, lök, svamp, tomat, balsamvinäger, soja, chili. Gottgott. Även om jag tror det kan ha blivit godare om jag använt färsk chili och om jag hade haft en kyckling som inte var frusen. Kokade vanliga icke smaksatta nudlar till.

Sen var det dessvärre dags för skola, men den var inte så pjåkig eftersom jag har minst 5 massagetimmar mer än vad jag räknat med, som en fis i rymden om man jämför med de 300 vi ska ha skramlat ihop. Å andra sidan är det alltid något, som myggan sa då han pissa i havet ;D Nu har jag över 200h masserat så "bara" 100 kvar. Skulle vara att ta en riktig sprut några veckor så skulle man ha det över på 3 veckor, men vi får se...

Nu är det förmodligen natten som gäller så får vi se allt vad illtyg jag kan hitta på under natten, har hela helgen helt ledig och stannar kvar i Tammerfors och skall bara ägna mig åt egentid. Ska bli skönt för det har jag inte gjort på länge. På söndag kommer förhppningsvis Kican hit:) Skojj.

Btw har jag nog varit strippa i mitt tidigare liv för jag har börjat en ovana att jag klär av mig under natten. För mig personligen gör det inte så mycket så här på vardagar, jag menar jag är ju ändå ensam men det kan nog bli en aning pinsamt i ett större sällskap... himla tur att orienterare är härdade med det mesta eftersom det är de jag reser mest med och det är de som måste utstå detta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0