Denna vecka

Har varit dålig uppdatering denna vecka, i alla fall sådär med vad jag pysslat med. Jag har mest bara lagt upp musik för jag har inte orkat med mycket mer. Måndag och tisdag var jag i skolan och masserade. Onsdag teori och sen kom emmi mitt i allt hit. Det var trevligt:) Vi kokade god mat, gjorde chokladmousse och pratade skit ända till typ 3 på natten?! eller nåt sånt. På torsdag var jag trött så in i norden. Masserade hela 5h sen hem till en väntande emmi och vi forstatte vårt skitprat och kokade ännu mera god mat och åt resterande chokladmousse. Sen var det dessvärre dags för henne att åka hem. Så jag följde henne till tågstationen.

Sen kom pappa och Jena på besök. De har tydligen någon konference på Varala så de kom på ett snabbt besök. Idag ska jag åka iväg till Kronoby, men först ska jag lämna in alla mina massagetimmar. Blir en hel del sammanställande idag, som förmodligen kommer att ta x antal timmar. Tur att tågresan är lång! Dessutom borde jag skriva på mitt slutarbete och läsa på tent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0