Nåldynan själv talar

Nu är skoldagen äntligen slut. Även om jag idag hade otroligt roligt så är det tungt att efter en 7h lång skoldag massera några timmar ännu. Jag borde verkligen läsa på inträdesförhör(=4st) och dessutom läsa skolarbeten och skriva sista portfoliot. Ögonlocken faller bara ner och jag skulle behöva tändstickorna de ofta har i serier för att hålla upp mina ögon.

Idag i skolan hade vi akupunktur på programmet. Otroligt intressant, häftigt och annorlunda. Det är också därför jag är trött nu, förutom av ansträngningen att prata finska i 9h och massera, så blir man trött och kan vara det i flera dagar av akupunkturbehandlingar.

Dock kan jag nu sticka in nålar i skinkorna(3cm långa stack vi in idag), sidan av låret, vaden, korsbenet, handen, armen, huvudet och en muskel i axlarna. Så finns det villiga så sticker jag gärna lite nålar :D:D Enda som tar sjukt är om man råkar träffa en ner i huden då man ska sticka in nålen och när nålen annars ska genom huden. I övrigt kittlar det lite och det känns att man har något där.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen med läsandet och sedan sova. Lååång läsdag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0