Slutarbete

Har kämpat och slitit som ett djur med mitt slutarbete nu i flera dagar. Nu börjar det vara klappat och klart. Inlämnat ska det vara på tisdagen och då är det att pusta ut och bara hoppas på att det inte kommer tillbaka och att jag måste göra om det. Det är egentligen bara bilagorna som ska färdigställas nu och så har Emmi några översättningar till framför sig. Tackar henne oändligt mycket för att hon varit vänlig nog att översätta mina slutarbeten. Annars hade det nog tagit tid detta. Dock får hon en lite summa pengar för denna ansträngning:)

Nu ska jag åter iväg till slavhuset och slava lite för att förhoppningsvis få ihopskrapat mina massagetimmar snart. Vid klocka 8-tiden idag borde jag ha ca 226h masserade. Dvs 70 oändligt långa timmar kvar. Känns som om denna plåga aldrig tar slut. En himla tur dock att jag har skaffat mig några vänner och att jag lärt mig språket så jag faktiskt kan kommunicera med båda klasskamrater och kunder. Det gör att tiden går betydligt snabbare.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du börjar se ljuset i tunneln! Men förvänta dig att arbetet kan komma tillbaka. Är de lika hårda som oss att varje ord ska vara rätt stavat och det inte får finnas extra mellanslag och punkter nånstans kan du nästan förvänta dig att det kommer tillbaka flera gånger... tyvärr :( Men är man inställd på det, går det bättre än om man tror att man är klar! =) Kämpa kämpa!!! :)

2010-05-27 @ 13:41:23
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0