Åh du ljuva träningsvärk

Det är längesedan jag var helt utan träningsvärk. Alltid gör det ont någonstans. Fast det är ju inte en sån särta som är outhärdlig utan en sån skön känsla, en känsla som talar om att man gjort något. Å andra sidan, hade man varit vältränad hade man inte behövt ha den känslan...

Funderar allvarligt på att inte åka på intervallerna ikväll trots allt. Hade tänkt köra dem och vila imorgon men vi får se.

Idag ska vi spela teater i fyra timmar. Det blir kul:) Så till vida jag orkar ta mig i kragen och läsa om gubbarna vars teorier vi ska använda oss av. Dessutom borde det städas, för jag vet ju med mig själv att jag inte gör det "senare" heller som man brukar tänka.

Och som avslutning en sång:)
Orianthi- shit up and kiss me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0