Solskensväder

Imorse var jag pigg som en lärka. Vaknade redan kvart i 8, trots att jag och Maria kollade film/pratade till rätt sent. Godis, chips, tobleronemousse och läsk åt och drack vi. Jag var stinn och alldeles spyfärdig. Snålheten bedrar visheten som det heter.

Idag var det distanspass(läs: långlänk) som gällde med småkusin Camilla och tjejerna. Vi var bara fyra stycken som orkade oss ut, eller så var resten på Umeå OKs ultra-KM. Vi hade med oss en galen Golden :) söt som attan, blev nästan sugen på att skaffa hund. Fast om jag skaffar nåt så är det väl nog en ny Gubben.

Imorgon har vi workshop halva dagen och sedan vet ja inte vad ja ska göra. Hade tänkt träna med Myggans OS men jag har ingen nattlampa så det blir ju inte av. :( Får väl försöka hitta på nåt annat kul då, finns ju alltid frivilliga att följa med en till IKSU :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0