Solskensväder

Morgonlänken i morse var härlig. Solen sken och höll just på att gå upp över horisonten, det var halvkyligt i luften och jag sprang sådär passligt sakta så att man inte var andfådd(för E var det nog snigelfart).

Jag ha åter kommit in i en sån period där jag älskar att träna och kan helt enkelt inte få nog. Jag borde försöka orka ta mig igenom de perioderna då träning suger för att sedan kunna köra på riktigt hårt då motivationen är på topp. Nu kämpar jag istället på och funderar om jag verkligen orkar springa hela 1½h eller om jag måste gå lite emellan. Så dålig har jag inte varit i hela mitt liv och det är otroligt knäckande. Men det blir ju inte heller bättre om man inte tränar. Man blir ju bra på det man övar på.

Så ikväll ska jag på body pump med Linda och Mari. Sen är det middag med gänget som vann Umeälvsloppet:)

Allt gott, nu ska jag studer lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0