Torsdag

Jag är rätt mör så här dagen efter. Egentligen hade jag gärna stannat längre i baren men förståndet sa mig att jag bör åka hem om jag ska orka i skolan idag också. Jag stannade till 12 och hade askul i baren. Jag skulle nog kunna bli bartender, sådär emellanåt nån helg eller så. Synd bara att ölen tog slut så jag fick många besvikna kommentarer.

Idag har jag varit på vår första lektion, riktiga lektion, i Leadership in sport and health promotion. Vi bollade mycket både för oss själva och med varandra. Jag gillar vår klass, de har ingen skillnad vem man blir ihopparad med eller så vi har lika kul i alla fall och det är så jag tycker det ska vara.

Nu ska jag nog ta en tupplur för att ta igen mig från gårdagen och för att orka ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0