Rökiö<3

Efter en natt med knappt 4 timmars sömn (fick en efterlängtad bok av syster i födelsedagspresent) så bar det iväg hemåt. Hem till ljuva Vörå och Rökiö :D Här i Finland är det kallt och ruggigt, men då pappsen kom hem fick jag ett kinderägg och ½ bondost så lyckan är stor trots det tråkiga vädret!
Nu är planerna för påsken i rullning. Redan imorgon kör jag igång med fullt schema; träning, besök på tallmo och sen kommer Kican hit så då är resten av dagen bokad. Tänkte nog att jag skulle hinna städa i något skede också. Tydligen har en tornado dragit genom mitt rum. Vanligt fenomen på Furuberget... :D
Men nu och sova! Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du gillar boken. Kom ihåg att påskhandla lite korv till mig också så är min lycka gjord! ;)

2011-04-20 @ 22:09:27
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

Will do!

2011-04-21 @ 07:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0