Vår tid vårt land

Kopsar systeryster och sprider budskapet vidare! Tycker denna låt är ett härligt initiativ och dessutom är den rätt bra:) Hoppas ni verkligen tar er tid att lyssna på låten och tänka en stund på texten.

 

Allt väl med mig. Varit på min första föreläsning på över en vecka idag, shit vad kul han är! Dessutom har jag varit på akupunktur. Nu gäller bara att orka ta tag i väskan, som bör uppackas snarast. Fast så jobbigt blir det nog inte eftersom Lillis och jag var smarta nog att tvätta våra kläder redan på söndag kväll. Enbart rena kläder i väskan trots att jag precis kommit hem från träningsläger, när har det hänt liksom?

I helgen ska jag vara hundvakt :D Oj vad kul det ska bli att ha nån som är ivrig tt följa med varje gång jag ska ut och springa/skida :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0