Jukolan viesti

Och så var värmeböljan över, det meddelade en åskknall i söndags som hette duga. Jag hoppade säkert en meter i luften och var beredd på det värsta då det small till eftersom jag stod mitt ute på ett öppet fält och det slog ner väldigt, väldigt nära.
Jag har varit på nya tester och fått ännu mer medicin och förhoppningsvis blir jag bra denna gång. Men med tanke på hur jag hostar och snörvlar så måste jag ju ändå tvivla litegrann på det. Jukola börjar vara i fara och jag vill, vill, VILL verkligen springa! Idag känns det väl nog ändå bättre än igår, eller?
Nästa veckas torsdag kommer jag att prata med läkarn igen och då får jag höra resultaten på alla tester och vidare åtgärder ska funderas ut. Jag vill ju inte att testerna ska visa något samtidigt som jag vill det. Om det visar något så har vi ju troligtvis hittat felet, men vem vill nu ha några fel alls?
Förutom Jukola som egentligen är en värdslig sak så planeras en massa annat skoj (Fast jag siktar på att klå pappas 37 Jukola på raken så det gäller att ligga i, jobbigt att börja om då jag redan är på mitt 6e på raken). Vaddå ledig denna sommar? Jag hinner ju knappt sätta mig ner...

Kommentarer
Postat av: Maria

Fullt upp ser jag! Samma här, men jag gillar det! :) Se till att ladda batterierna ordentligt för till hösten får du nog dras med mig på heltid! ;)

2011-06-15 @ 21:24:13
URL: http://mariapaavola.blogg.se/
Postat av: sabsa

Haha:D De blir skoj! Jag lovar att de e du som kommer att få dras med mig;D

2011-06-16 @ 16:37:52
Postat av: Linda

Vad är det för tester du har gjort? Btw så sku vi måsta prat nån dag om flytt till hösten. Har ni kolla på några fler lägenheter?

2011-06-20 @ 08:34:48
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0