Säle...hmm....Golfbanan here I come!!

Idag åker dom på lägret (avundjuk till tusen) och det enda stället jag åker till är golfbanan. Får bosätta mig där så att jag åtminstone får någon sorts motion när det blev så här, annars kan man ju börja lägga på hullet. ;)
Denna vecka kommer förhoppningsvis bestå av en massa massage (tror jag har fixat en bänk hit hem nu så att jag kan göra om källaren till en mottagning ;D ) och sen blir det väl också att gå till HVC och bråka med läkarna lite mer. Eftersom jag bara har fyra olika mediciner som ska intagas morgon och kväll så tycker jag att jag behöver lite fler nu...örat bråkar nu också så det blir väl ännu en antibiotikakur innan jag är klar.
Nu ska jag fortsätta bränna en cd till sälengänget eftersom jag lovat att ta med mig musiken så ska de väl inte bli helt lottlösa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0