Äntligen

Nu har det varit en bloggtorka en längre tid. Mycket har hänt och jag ska försöka ta uppdateringen lite i taget men jag lovar ingen kronologisk ordning.

Just nu håller vi på med biomekanik i skolan och vi gör en del uträkningar och jag tycker att det är väldigt intressant. Vi har dessutom gjort en kravanalys på en idrott. No big surprise there att jag valde orientering ;) Så nu har vi analyserat vilka egenskaper som är fördelaktiga i sporten och vad man borde träna på. Riktigt bra analyser har SOFT (där har vi tagit material till vår, som är lite allmän bara) och också studenter vid GIH har gjort en bra kravanalys.

Tentan närmar sig och jag börjar få panik så småningom...ska plugga lite varje dag nu och så hoppas jag att det räcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0