Efter regn kommer solsken

Det är rätt tråkigt väder idag, skönt är att jag redan avklarat träningen. Då är det bara 6-7 h i skolan som gäller. USCH! Men två skoldagar kvar efter det och så är det sommarlov :D Bara att hugga i det sista nu. Dagens morot är att jag kommer att få massage ikväll! Maria har gått massagekurs och nu ska hon vackert få öva på mig;D Fast hon får ju lite tillbaka också! Så det är win-win.

I helgen bär det av till Sundsvall och tävlingar i dagarna tre. Men igår på sprinten gick det ändå helt bra(förutom min 1min20sek bom) och farten börjar komma tillbaka i alla fall. Bättre än förra året men fortfarande sämre än för två år sen. Det är på väg uppåt i alla fall.. och det är jag jäkligt glad över!

Nu skola så dagen är över någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0