Fredag

Nu är det dags. Jag känner hur nerverna spänns och fjärilar flyger i magen. Javisst, jag pratar om tenta. Fast jag aldrig, aldrig någonsin annars är nervös så är jag alltid lite spänd inför en tenta. Jag har ingen som helst förklaring till detta och min normala inställning till allt är att "det finns ju omtagning av en orsak, ifall man misslyckas" men det hjälps inte. Alltid på morgonen innan jag ska börja skriva en tenta infinner sig en smula nervositet längst ner i maggropen.

Jag försöker bortse från det och från att jag ska skriva tenta idag och tänka på roligare saker. 1. Jag har vaknat utan sjuk hals för första gången på typ ett halvt år!! Det ska firas minsann! 2.Snart börjar en ny kurs och vi får verkligen hoppas att motivationen infinner sig. 3. Jag ska iväg och prata med en tränare och jag kommer troligen med i OUC trots väldigt få tävlingar i år :D:D Det måste nog vara den gladaste nyheten jag kunde få just nu!! Är så sjukt nöjd över detta :) 4. Anneli krossade mig i SingStar igår och rösten är sig icke lik idag. Något jag inte hade förväntat mig var att hon skulle vinna över mig då vi sjöng bl.a. Sugababes och Abba. Men sånt är livet! Jag kan helt enkelt inte sjunga om så mitt liv hängde på det. Det kan jag leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0