Söndagmorgon

Ligger och kollar Disneydags så här på morgonkvisten. Det är ganskaskönt att kliva upp 5 på morgonen för att sedan lägga sig och sova en par timmar till, för nu känns det som om klockan är mitt i dagen fast hon bara är 9. :)

Jag ska snart bege mig ut och springa. Jag har varit lite slemmig i halsen men men känner mig samtidigt helt frisk, låter lite konstigt men ...vi får se om det händer något eller om det bara ska kännas så här.

Löpningen gick helt okej, rädslan för att bli andfådd gick över halvvägs nån gång. Det går fortfarande tungt och pulsen är mycket hög, men det är ju på väg åt rätt håll då jag orkade springa en stor del av 11km och 90 min.

Kommentarer
Postat av: Mikael Bäck

Låter trevligt. Kämpa vidare

2011-10-30 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0