Svammel

Sitter i soffan efter en halv-dag med PM-skrivning. Boken ropar på mig från skolväskan och disken från köket. Borde ta mig i kragen nu och läsa lite så de inte blir så mycket jobb sen innan tentan och så Maria och Anneli är glada och nöjda då de kommer hem och ser en skinande ren diskbänk. Men de e ju SÅ mycket roligare att sitta i soffan och göra ingenting :P

Ikväll är det kubbspel mot UFS. Borde då också ha ett svar på om jag ska iväg till Stockholm och på kryssning med Cinderella i oktober. Fine, de kanske skulle vara kul och intressant men när ska man hinna ta det lugnt då? Å andra sidan, hur ofta får man en gratisresa till Stockholm och blir bjuden på kryssning all-inclusive? Kanske värt ändå? Vi får se. Borde ta mig i kragen och boka biljett till Stockholm för 25-manna också. Det gr buss härifrån men det lockar ju verkligen inte med buss i typ 9h istället för flyg 1h. Måste ta kontakt med övernattningsplats också! Men 25-manna blir det den 8e oktober! Nu gäller det bara att kunna springa då också...men det är ett annat kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0