Umeå

Nu har jag sedan länge anlänt Umeå. Resan hit var lugn och jag läste ganska flitigt. Synd bara att jag lämnade solglasögonen i bilen för jag satt ute på däck och fick ganska ont i ögonen efter ett tag. Bilen är urpackad och hälften uppackat i hyllor och skåp, resterande ligger på hallgolvet. Efter att ha skruvat ihop 3 stolar gav jag upp då den fjärde stolens sittdyna var lite defekt. Imrogon ska jag ringa och klaga! Så får det inte vara då man betalat dyrt för det!
 
Saaben står ensam och övergiven i regnet på parkeringen. Imorgon får den köra lite igen då jag ska hämta min cykel och föra den till en verkstad. Låset krånglar, den har stått på skolan hela sommaren. Jag gratulerar den tjuv som lyckas få upp låset. Jag testade bla järnsåg och det funkar inte.
 
Nu är det kvällsfika och Superstar celeb som gäller. Tyckte jag började känna mig trött och konstaterade att det snart är läggdags innan jag kom på att jag kör finsk tid ännu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0