Glada nyheter

#1. Jag var och hämtade ut ett arbete jag lämnade in för flera veckor sen. Det var nog ett av de sämsta jag någonsin skitit ut. Skrev det på 1,5 dag då vi hade över en månad på oss, så det är ju inte så konstigt. Jag gjorde en fatal miss då jag lämnade in. Jag bytte aldrig namn från utkast till klart och nu måste jag lämna in igen. Som tur är stod det att "det inlämnade materialet är G+" alltså kan jag göra några finjusteringar och med lite tur få VG. Trodde jag skulle vara tvungen att göa om hela arbetet, men icke :D

Uppdaterat: märkte nu varför de trodde det var halvfärdigt. En sida saknades. Oops! Så kan det gå då man e stressad ;)


#2. Pratade med pappa igår. Han och farmor och farfar kommer hit nästa vecka, om än bara på en kaffe på hemvägen men ändå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0