Skidspårsuppdate

Pappa väckte mig tidigt, tidigt imorse. Vi åkte iväg till Norrvalla för att köra upp skidspår. Så härligt att köra skoter då solen småningom börjar gå upp=) Nu väntar jag på en smula varmare väder för att åka ut och skida i spåren vi körde upp. Nu är alltså ca 7km spår uppkörda på Norrvalla och mera körs imorgon.

Igår på sjukhuset sa de ingenting egentligen. Eller de tycker väl att jag är alltför frisk för att ha astma. Jag tycker att de skulle kunna komma och lyssna på mig på natten, då hostar jag så att lungorna står ut som rosa ballonger ur munnen. Det blir att vara utan medicin minst en månad till för att göra belastningstest då. Därmed faller alla mina tuffa träningar bort, eftersom jag inte vågar dra för fullt då jag vet att varje andetag är en risk.

Men nu ut för att skida en stund och glömma alla bekymmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0