Filmkväll

Efter en heldag framför tv ska jag nu avsluta dagen med Harry Potter i världens bästa HP-sällskap=) Förutom det har jag röjt undan i krigszonen; köket. Jag kan inte fatta att man producerar så mycket disk! Igår förmiddag var diskbänken fläckfri och idag var det flera berg. Hur gör vi? Ska meddela om jag kommer på nåt bra svar!

Min hälsa är lite sviktande just nu. Jag tror att det kommer att lösa sig efter nästa fredag så jag tar dagen som den kommer och försöker hålla mig så frisk jag kan. Just nu är min halsstatus lite ont på morgonen och lite slemmigt, men det är jag van vid. Så har det varit de senaste 2-3 åren. Jag är inte förkyld, men vilar så att jag inte ska bli det då jag har belastningstest på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0