Motivationsbrist

Har just nu en enorm svacka i motivationen. Då gäller det inte träningen utan skolan. Träningen går bättre än någonsin=) Vi håller på att översätta och sammanfatta en vetenskaplig artikel från englska och mitt i allt tog all energi slut. Bara 3h föreläsning att utstå sedan då, jeii...

Dagens bästa är i alla fall att det mitt i allt kom en tjej och frågade om hon får störa lite snabbt. Visst! tyckte marianne och jag, så fick vi varsin Vitamin Well flaska i utbyte mot att hon fick ta ett foto att visa sin chef. Det är alltså vitamintillskott i vätskeform och kalorifritt eftersom sötningen kommer från Stevia, tydligen ska det vara hälsosammare än artificiella sötningsmedel. Ställer mig skeptisk till detta och dessutom var det inte jättegott. Lite besk och konstig smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0