Uppdatering

Efter mitt livs värst båtresa i torsdags kom jag mig småningom till Vörå och slocknade ganska direkt. Jag minnsatt jag tänkte att det kändes som nåt av sattygen som finns på nöjesfält, typ flygande mattan, och funderade på hur folk egentligen kan utsätta sig för sådant frivilligt?!

I fredags var jag på belastningstest på sjukhuset. Fick inte fram nåt vettigt, men för första gången på ett knappt år träffade jag två som förstod vad "jag idrottar" verkligen betyder. Ska det verkligen vara så svårt? Jag tycker att det borde vara självklart att inse att jag som idrottar eventuellt borde ligga lite över medeltalet i lugnkapacitet och också på belastningstester, men ja...

Var också på Vörårevyn igår. Grymt- en revy me knorrin i kleem. Gud så jag skrattade! Riktigt, riktigt bra var den! Idag har jag varit på stan med Anita och haft riktigt trevligt. Sedan åkte jag iväg till Johanna, curroergosum, och masserade. Som vanligt gick munnen i ett även där=)

Imorgon blir det båtfärd över påtten med pizzabåten igen. Pizzabåtsflykting som jag är har jag studier att tänka på emellanåt och bör infinna mig i Umeå lite nu som då. Innan dess ska jag hinna träna, hälsa på mommo&moffa, hämta bil och hälsa på fammo&faffa. Blir tufft program!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu ska ja kommenter en gång bara för att kommenter å :)



...men int har ja så myki att säg efter ida :)

2012-03-10 @ 22:22:38
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Haha :D Nä man hinner ju ha ganska uttömmande samtal på två timmar!

2012-03-11 @ 07:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0