Sovmorgon

Tog en sovmorgon i morse. Vaknade först kl 7 idag! Nu ska jag iväg till skolan och plugga. Känner att jag pluggar bättre om jag sitter någon annan stans än hemma så därför ska jag gå dit. Är fortfarande lite bitter över att jag fick U på näringsläran. Vi hade 4 delar på tentan jag hade 0,5p under gränsen på två av delarna! 0,5 fucking poäng!!!! Hade kunnat klaga till mig lite poäng kanske men orkade inte ens bry mig, jag gör om allt istället.

Ikväll blir det A3+ träning i form av 3x14x15s löpning på puls över 170 och 3 min vila. Alltså jag löper 15 sekunder, joggar 15 sekunder och upprepar 14 gånger innan jag vilar 3 min och joggar lite och den proceduren upprepar jag 3 gånger. Vet inte om det blev klarare av det där men... Det är ett bra sätt att få upp pulsen ordentligt utan att gå sig riktigt stum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0