Finnar vs. Svenskar

Haha! :D Ganska träffande, eller hur?
 

De tre senaste veckorna har jag tränat ganska hårt. Inte tillräckligt, men med tanke på att nästan allt varit löpning så ska jag inte öka. Sedan, då jag har möjlighet att skida, kan jag öka i timantal tycker jag. Jag känner att jag skulle kunna träna mer, men framlåren och vaderna protesterar lite.
 
Imrogon ska jag ha träningssamtal med S & P, de lär väl tycka att jag ska träna mindre och så kommer det vanliga köpslåendet om varje liten träningsminut vara igång. Fast det är min kropp och min träning så jag kan ju göra vad jag vill, det är bara det att de förmodligen har rätt. Jag inser ju sällan själv när jag blir trött. Och jag vill ju bli bra inte träna så mycket som möjligt.
 
Känslan i kroppen när det känns som en omöjlighet att ta sig från soffan till sängen.... Det är vad man får för en härligt tuff gristräning. I-landsproblem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0