Mördar-styrka

Nu börjar vintern snart vara här. Snön har singlat ner lite lätt sedan igår och idag är det minusgrader. Till nästa vecka ska den sibiriska vintern slå till och jag lär hålla mig inomhus av köld istället. Förhoppningsvis hinner jag skida lite innan kölden kommer. Innan dess ska jag och Emilia köra ett pass mördar-styrka. Ett specialpass som Stefan gjort åt Emilia och det undviker helt att belasta underben och fot (Hej! Här kommer kryck- och protesgänget!). Frågan är om vi kommer att kunna resa oss efter passet? Jag tror nästan vi behöver nån som kommer och skrapar upp oss från golvet när vi är klara. Vi har ingen skola imorgon så det passar väl bra att köra ett sånt pass på morgonen då.
 
I helgen blir jag med hund. Selma ska komma hit på besök. Kul! =) Då får vi öva inför Mamphis besök om två helger. I helgen blir det också byte av kämppis. Katta kommer att åka iväg och Lisa flyttar in. Kul och trist på en och samma gång! Sen ska jag ha fika med några kompisar och jag ska ta revansch i TP. Förlorade sist och det pärtar varje gång jag tänker på det! (Fibonaccis talföljd och IKEAs förkortning lär jag ju minnas för resten av mitt liv).
Söt-Selma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0