Spännande

Jag och Anna Maria hade "möte" ikväll över en bit mat. Jag hade lagat en delikat korv stroganoff till oss. Riktigt god faktiskt, även om det var en korvsås. Vi ska förhoppningsvis få liknande träningsscheman att följa, hon och jag, så att vi kan träna lite mer tillsammans. Det är så himla skönt att få sällskap och ju fler man kan träna med desto bättre!

Vi hade möte då ikväll för att planera jullovet litegrann. Våra planer är bara i startgroparna så jag ska inte avslöja nåt. Det är en liten högrisk-grej så det kan mycket väl hända att det inte blir av alls. Men om vi får som vi vill kommer vi att ha världens äventyr att se fram emot då. Jag blir alldeles pirrig i hela kroppen bara jag tänker på det. Vi kommer att ha otroligt kul oberoende hur det blir, men jag hoppas ju på att allt går i lås och att vi får som vi vill. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0