Ett infall

Steg upp tidigt i morse för att springa. Ingen stor överraskning direkt. Hade ju kunnat springa senare idag också men då har jag så svårt att komma igång så en löptur brukar bli en heldagsprojekt så det är lika bra att kickstarta på morgonen.

Under dagens 2h löpning sprang jag största delen själv, men fick sällskap sista 40 min av Lisa. Sånt uppskattas! När jag sprang på för mig själv fick jag mitt i allt ett infall och klättrade upp i ett klätternät. Typ 4-5 m högt. Högst uppe kom jag på att jag är ju lite höjdrädd. Pulsen ökade med 20 slag direkt då jag såg ner mot marken, men kom lugnt och tryggt ner och fortsatte min löptur.
 
Okej, det är ju inte direkt första gången jag blir distraherad på en löptur. Är det inte lekparker så är det katter eller annat skoj..


Mätte hb igår, mest så där för skojs skull, och det visade att jag har 119. Skitlågt med andra ord! Så nu blir det att käka blodpudding, spenat, broccoli och järnpiller ett tag framöver och hoppas på att jag blir lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0